سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 63
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 437669
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

تقریبا پس از تعطیلات سال نو بود که حضور حسن روحانی در عرصه تبلیغات انتخاباتی پررنگ‌ شد و مدتی بعد نیز با قاطعیت اعلام کاندیداتوری کرد و گفت که تا «آخر» خواهد ماند.

دکتر حسن روحانی نیز همانند دیگر رقبای انتخاباتی‌اش در ایام پیش از برگزاری انتخابات با حضور در محافل و مجامع گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دانشجویی به بیان دیدگاه‌هایش پرداخت؛ گاهی وعده داد و گاهی اعلام برنامه کرد.

همه کسانی که روز 24 خرداد 1392 با حضور در پای صندوق‌ها به روحانی رای دادند و حتی کسانی که به او رای ندادند ولی او را به لحاظ قانونی رییس‌جمهور منتخب ملت ایران می‌دانند، به خاطرشان مانده‌ است که در این مدت چه چیزهایی از سوی روحانی مطرح شد و شاید در بیان مطالبات‌شان یا به انجام رسیدن آن‌ها عجله‌ای نداشته باشند ولی رییس‌جمهور منتخب نیز فراموش نخواهد کرد که مردم مطالبات‌شان را از یاد نخواهند برد؛ چراکه از او شنیده‌اند:



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


سه شنبه 92 تیر 18 :: 3:0 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

حامد زمانی پس از ساخت ترانه‌های سیاسی، این بار در رویکردی متفاوت و با همکاری «عبدالرضا هلالی» مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت، قطعه احساسی زیبایی را برای حضرت امام علی ‌بن موسی‌الرضا(ع) خوانده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید:



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


دوشنبه 92 تیر 17 :: 8:0 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

نـه که ساده لوح باشد ....
نــه که قواعد سیاسی بازی را بلد نبود
نــه که نمی توانست پر هیـــجان و عـــوام پسنـــد صحبت کنــــد
نه که خشک و سرد مزاج باشد
نه که هنر نداشته باشد با لغات بازی کند و شعارهای دل انگیز بدهد..
نـــه....
در کارش جدی است و برای خوش آمد مردم صحبت نمی کند...
نتیجه در انتخابات برایش مهم نبود..
"میخواست رای هایی که به او میدهند پاک و بدون شبهه باشد... "
این مسلک کسانی است که تکلیف محورند...

 

یاور ولایت




موضوع مطلب :


جمعه 92 تیر 7 :: 10:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

طبق برخی اخبار، حمید علیمی مداح اهل بیت (ع) به سوریه رفته است...



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


معاون فرهنگی سازمان بیسج هنرمندان کشور گفت: چهره هنری شهید کشتکار یک ظرفیت بالایی است که وی را به عنوان الگوی هنرمند متعهد بسیجی می توان به تمام هنرمندان ارائه کرد.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


یکشنبه 92 خرداد 26 :: 12:0 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

مصطفی محمد‌نجار وزیر کشور نتایج قطعی آرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 1392  را از مجموع 58764 شعبه اخذ رای به شرح زیر اعلام کرد:

کل آراء ماخوذه: 36704156

 

کل آراء صحیح: 35458747 که به ترتیب به نامزدهای زیر تعلق دارد:

 

1- حسن روحانی: 18613329

 

2- محمدباقر قالیباف: 6077292

 

3-سعید جلیلی: 4168946

 

4 - محسن رضایی میرقائد: 3884412

 

5- علی‌اکبر ولایتی: 2268753

 

6- سیدمحمد غرضی: 446015 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


یکشنبه 92 خرداد 26 :: 11:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

مژگان عباسلو، از شاعران مطرح کشور در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

ما به این بدیهی ترین اصل هر انتخاباتی واقفیم که ممکن است به یک نفر رای بدهیم و آن یک نفر رای نیاورد یعنی کاندیدای محبوب ما شکست بخورد.

ما به این اصل واقفیم که  کاندیدای محبوب گروه دیگر، حالا رئیس جمهور کشور ایران است و  ایران، کشور ما هم هست. پس دعا می کنیم رئیس جمهور جدید کشورمان خرابی ها را آبادسازد و آبادانی ها را آبادتر. او را تخطئه نمی کنیم، نسبت نمی دهیم و به طرفدارانش هزار انگ و رنگ نمی بندیم.

ما بعد از این شکست هوچیگری نمی کنیم، به خیابان نمی ریزیم، به اموال عمومی آسیب نمی رسانیم، می دانیم کاندیداهایمان هم عاقلتر از آنند که هوادارانشان را بعد از شکست به نزاع خیابانی بخوانند و بیانیه های واهی پشت بیانیه صادر کنند. ما  به برادرمان، به خواهرمان، به خانواده مان، رفیقمان پشت نمی کنیم، نمی تازیم، فحش نمی دهیم و ادعای دزدیده شدن رایمان را نداریم! ضمن اینکه این بار تنها با چندصدهزار رای (کمی بیش از 50% آرا) کاندیدای مورد علاقه ی شما پیروز شد نه با چندین میلیون رای - که در مورد اول تقلب کردن بسیار ساده تر است نه؟

ما به این اصل هم واقفیم که انتخابات این دوره در همان سیستم و زیر سایه ی همان نظام و همان رهبری شکل گرفت که شما چهار سال قبل، دروغگو و متقلب خواندید در حالیکه خیلی از همان شمایان خیلی های دیگرتان را این بار به رای دادن ترغیب کردید و حتا از نظرات سفت و سختتان چند روزی مانده به انتخابات برگشتید و کاندیدای محبوبتان را هم به بقیه معرفی کردید. ما برعکس شما درباره ی این تغییرات قضاوت نمی کنیم. می گوییم انشاا... که خیر است و چه خیری بهتر از این که انتخاب همان کاندیدا به شما ثابت کرد همه ی بیانیه ها و ادعاها لزوما درست نیستند.

ما به شما و به رئیس جمهور کشورمان آقای روحانی - کاندیدای محبوب شما - تبریک می گوییم. به خودمان هم تبریک می گوییم که خداوند که لطف و ستایش او را سزاست به ما چنان سعه ی صدر و بینش و دانشی عطا کرده که بدانیم و بفهمیم هدف غایی همه ی این انتخابها آبادانی و سرافرازی ایران است و آسایش ملت ایران و این سرافرازی به دست نمی آید مگر در سایه ی اتحاد، پس به قول شاعر:

دست در دست هم نهیم به مهر

میهن خویش را کنیم آباد




موضوع مطلب :


حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات یازدهم بار دیگر شگفتی ساز شده است.

55258_635.png

تصاویر زیر بیانگر حضور پر شور مردم اقصی نقاط کشور در پای صندق های رای است.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


سال گذشته نیز طبق تقویم سالیان گذشته قرار بود یادواره شهید گنجی در آذر ماه در شهر برازجان برگزار شود.تا اینکه استاندار بوشهر که چندماهی از سمتش نمی گذشت وارد صحنه شد و نظریاتی اعلام فرمودند.و آن اینکه یادواره شهید گنجی را قصد داریم در سطح بین المللی و در شهر بوشهر برگزار کنیم...



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 92 خرداد 4 :: 1:45 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

دکتر علی باقری به ریاست ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری منصوب شد.

به گزارش ستاد حیات طیبه،دکتر علی باقری ریاست ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را بر عهده گرفت.

علی باقری متولد 1346 و دانش آموخته رشته اقتصاد است. باقری در دوران دفاع مقدس بارها و به عنوان نیروی عملیاتی در جبهه حضور پیدا کرده است و در دوران تحصیل نیز از دانشجویان ممتاز و برجسته شناخته می شد.

دکتر باقری سالها دروس مختلف رشته اقتصاد را در دانشگاه تدریس نموده است. وی فرزند آیت الله باقری کنی عضو مجلس خبرگان رهبری و از علمای وارسته تهران است.

علی باقری در دوره معاونت اروپا و آمریکای دکتر جلیلی در وزارت خارجه، مدیرکل اروپای مرکزی این وزارتخانه بود و از سال 1368 در سمت معاونت بین الملل دبیرخانه شورایعالی امنیت مشغول خدمت است.




موضوع مطلب :


<   <<   6   7   8   9   10   >   
 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب