سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 71
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 437677
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
چهارشنبه 92 مهر 3 :: 9:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

تصویر اولین تماس تلفنی روحانی و اوباما !




موضوع مطلب :


چهارشنبه 92 مهر 3 :: 9:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست




موضوع مطلب :


سه شنبه 92 مهر 2 :: 9:0 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

سلام دوستان. امیدوارم خوب و خوش و خرم باشید. طبق معمول گرفتار کارم که دیر به دیر میام اما هر وقت هم اومدم با دست پر بودم!

اینبار هم نتیجه سه شب بی خوابیمو زیر میتونید ببینید و دانلود کنید.

با همکاری دوستان، شماره اول هفته نامه جوان بوشهر منتشر شد و قراره این ویژه نامه استانی بصورت هفتگی به ضمیمه روزنامه سراسری جوان منتشر و بطور رایگان در سراسر استان بوشهر توزیع بشه.

فایل پی دی اف شماره اول هفته نامه جوان بوشهر را در ادامه مطلب ببینید و دانلود کنید.  



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


سه شنبه 92 مهر 2 :: 8:0 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

 

گزارشیاز تکذیب کشف داروی MS و پاسخ مخترع دشتستانی/

احمد رجبی نخبه نام آشنای دشتستانی را که اینروزها زیاد نامش را شنیده ایم و مدتی بود که نام وی با درمان بیماری ام اس گره خورده بود باز هم خبرساز شد.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


سه شنبه 92 مرداد 15 :: 10:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

ما نسل سومی‌ها، با احمدی‌نژاد بود که وارد سیاست‌ورزی شدیم؛ چه در مقام مدافع او و چه در مقام منتقدش.

مگر می‌شود خداحافظی احمدی نژاد را دید و نادیده‌اش گرفت؟ آن‌ هم برای مایی که نزدیک به یک دهه از زندگی‌اش را پدیده‌ای بنام احمدی نژاد، با تمام وجود تحت الشعاع قرار داده است و شاید مهم‌ترین دوران زندگی‌اش را!

مگر می‌شود فراموش کرد روزهایی را که توسل می‌کردیم، گریه می‌کردیم، با تمام وجود کار می‌کردیم، غصه می‌خوردیم، دعوا می‌کردیم و تبلیغ می‌کردیم تا مردی از جنس مردم رئیس دولت شود.

مگر می‌شود فراموش کرد شور و حال ساعات اعلام نتایج را و نگاه‌های پر از حیرت پس از اعلام نتایج را و اشک شوق را و شوری که در دل می‌جوشید از بازگشت انقلاب به ریل اصلی.

مگر فراموش شدنی است فردای پیروزی و واکنشی که فقط و فقط حمله بود به نشستن مردی که از حلقه بسته مدیران نبود بر کرسی دومین شخص مملکت، تا این بار فقط و فقط مجبور باشیم دفاع کنیم از دولتی که بوی رجایی می‌داد در برابر آنها که فقط و فقط حمله می‌کردند.

نگران می‌شدیم، غصه‌دار می‌شدیم، غیرتی می‌شدیم و با تمام داشته‌هایمان که شاید یک وبلاگ بود، یا یک سایت، یا روزنامه از دولتمان دفاع می‌کردیم.

ما جوان بودیم، یک عده نسل سومی!

گمانمان این بود که توانسته‌ایم انقلاب را در دهه سومش به معیارهای روزهای نخستین بازگردانیم، پس عجیب نبود اگر همه زندگی، کنش، تلاش و داشته‌هایمان را برای دفاع از این دستاورد هزینه می‌کردیم.

از سیاست خارجی انقلابی و فعالش که در مدت 2 سال کل دنیا را به هم ریخته بود دفاع می‌کردیم، از مردم‌داری‌اش، سادگی و اشرافیت گریزی‌اش، پرکاری‌اش، ابتکارات بکر و مؤثر اجرایی‌اش، رسیدگی به محرومین‌اش، ولایتمداریش و خیلی صفت‌های دیگرش دفاع که می‌کردیم هیچ، به آن افتخار می‌کردم.

به ما می‌گفتند احمدی نژادی...

مگر می‌شود احمدی نژادی باشی و تمام شدن دولت احمدی نژاد برایت تفاوتی نداشته باشد؛ اینکه احمدی نژاد بر این مسیر ماند یا نماند یک مجادله قدیمی و تکراری است، که برای من مدت‌هاست حل شده است اما چند چیز را نمی‌توان انکار کرد.

دولت او ثمره هزاران ساعت کار فرهنگی مخلصانه‌ای بود که در سال‌های غربت در مساجد و هیأت‌ها برای حفظ انقلاب انجام شده بود و این تلاش‌ها اینک تجمیع شده بود تا تبدیل به یک جریان اجتماعی بشود؛ ما نسل سومی‌ها، با احمدی‌نژاد بود که وارد سیاست‌ورزی شدیم؛ چه در مقام مدافع او و چه در مقام منتقدش.

احمدی نژادی‌ها واقعیتی بودند که در تاریخ معاصر ایران ثبت شدند، واقعیتی که اجتماعی است و غیرقابل حذف یا انکار؛ این شیوه و منش در عرصه سیاست ایران باقی خواهد ماند و رشد خواهد کرد هرچند احمدی نژاد هم احمدی نژادی نمانده باشد.

قطعاً بعد از این دولت دیگر خیلی سخت خواهد بود تا بسیاری از آن چیزهایی که آرمان می‌دانستیم‌اش و این بار تبدیل به واقعیتی عینی شده بود، فراموش شود، گم شود یا نادیده گرفته شود.

هر چند که به نظرم حالا دیگر دوره احمدی نژاد نیز گذشته اما در این دوره بود که انقلاب اسلامی وارد مرحله ثبوت و حرکت به سمت نظام سازی تمدنی شد.

انتخاب روحانی را بخشی از همین حرکت انقلاب اسلامی برای نظام‌سازی تمدنی می‌دانم و با اشتیاق در انتظارم تا سنتز دیالکتیک جریانی که روحانی نماینده آن است با جریانی که احمدی نژاد را در سوم تیر برآورد، در دهه آینده انقلاب اسلامی ببینم، اشتیاقی که احساس می کنم شبیه به اشتیاق دیدن ثمره پیروزی در روزهای تابستان 84 است.

احمدی نژاد رفت، اما احمدی نژادی‌ها یک واقعیت غیرقابل انکار هستند که تازه زمان نوزاییشان فرارسیده است.

افق




موضوع مطلب :


دوشنبه 92 مرداد 14 :: 10:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست
خبرنگار فردی است که ذهنش از قید کلمات بی‌شمار پر است و قصد دارد جسورانه از اعماق کلمات زیاد خارج شده و در دریای بیکران «خبر» خلاصه شود.

به روز خبرنگار نزدیک می‌شویم و این روز را به پاس زحمات جهادی تلاشگران عرصه خبر گرامی می‌داریم.


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


یکشنبه 92 مرداد 6 :: 7:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

رمضان که می آید پای دل را می کشانیم تا در لیلة القدری دیگر قدرمان را با قدر علی (ع) پیوند زنیم . رمضان که می آید کاسه شیری می شویم که بر دستان کودک یتیمی روانه خانه علی (ع) است. دستمال زردی می شویم که بر پیشانی حیدر بی قراری می کند، قطره خونی می شویم که از زخم مولا جاری می شود و صبر می شویم در چاهی که دیگر شبی با علی به خود نخواهد دید. ولی ای کاش رمضان که می رود شمشیری نشویم که بر فرق علی (ع) فرود امد و زخمی نشویم که بر سر او نشانده شد. کاش بدانیم رمضان که می رود ما هم با او برویم.

 

http://guilanian.ir/wp-content/uploads/2013/07/%D8%B1%D9%85%D8%B6%D8%A7%D9%86-2.jpg

 

پی نوشت:

1. عذرخواهی از عدم بروز رسانی مرتب وبلاگ بدلیل مشغله کاری و رسانه ای

2. آخرین اخبار تولیدی و اختصاصی داخلی و خارجی تیم حرفه ای و رسانه ای از دوستان و همکاران ما در سطح کشور، استان و شهرستان را را می توانید در آدرس های زیر  و همچنین گروه های فعالمان در شبکه های اجتماعی و موبایلی مثل فیسبوک، فیسنما، کلوب، افسران، گوگل، یاهو، تویتر، نیمباز، وی چت، واتس آپ و... ملاحظه بفرمایید.

www.dana.ir

www.sepas.ir

www.naseron.ir




موضوع مطلب :


شنبه 92 تیر 29 :: 11:0 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

طبق مستندات بسیار، سردار سرلشکر “حاج قاسم سلیمانی” ثروتمندترین سردار سپاه در جمع سرداران شاغل در سپاه است.

 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


«سعدیه سیف الدین» 21 ساله با کسب 25 رأی موافق توانست هیأت مدیره دانشگاه کالیفرنیا شود که این امر با عصبانیت شدید اعضای یهودی دانشگاه روبه‌رو شد.
 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


یکشنبه 92 تیر 23 :: 7:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

برخی ازرسانه ها قبل از طرح تقاضای خود از مسئولان رسانه ملی مبنی بر پخش «ربنا»،بهتر است این موضوع را به خوبی تبیین نمایند که استاد شجریان از سوی رسانه ملی مورد تحریم قرا رنگرفت بلکه خود ایشان بود که مردم و رسانه ملی را تحریم کرد.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


<   <<   6   7   8   9   10   >   
 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب